loading...
رادیو نوشت
admin بازدید : 14 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

بررسي طرح بيمه همگاني درراديو جوان:

گفت وگو با سيد مهدي ميرشاه ولد مديركل روابط عمومي سازمان بيمه سلامت درمورد طرح بيمه همگاني دربرنامه صبح دانش چهارشنبه ۲۷فروردين شبكه جوان.

به گزارش رادیو نوشت و به نقل از روابط عمومي راديو جوان، دربرنامه صبح دانش روزچهارشنبه 27فروردين ماه درمورد اين موضوعات گقت وگو مي شود:
گفت وگو با سيد مهدي ميرشاه ولد مديركل روابط عمومي سازمان بيمه سلامت درمورد طرح بيمه همگاني ، گفت وگو با زهره عبداللهي مدير دفتر بهبود تغذيه جامعه وزارت بهداشت درباره تنظيم اقلام سبد كالا وگفت وگو با دكتركيوان ايل چيان درمورد علايم ودلايل بيماري فشارخون .
برنامه" صبح دانش" عنوان برنامه اي از گروه جوان ودانش شبكه جوان است كه شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح ازاين شبكه پخش مي شود.
عوامل برنامه :
تهيه كننده :اكرم زماني

منبع

admin بازدید : 10 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

نكته‌هاي قرآني براي خانواده در راديو معارف

راديو معارف با برنامه «آيه‌ها ونكته‌ها» موضوعات مربوط به خانواده را از ديدگاه قرآن كريم بررسي مي‌كند.

به گزارش رادیو نوشت و به نقل از روابط عمومي راديو معارف، در راستاي ماموريت تبيين سبك زندگي اسلامي، برنامه «آيه‌ها و نكته‌ها» در اين هفته به ترجمه و تفسير آيه 21 سوره نور مي‌پردازد.
در اين برنامه حجت الاسلام والمسلمين حسن دهشيري استاد علوم قرآني و امام جمعه اردستان در ترجمه و تفسير اين آيه به بحث در مورد عوامل فروپاشي بنيان خانواده و چگونگي تاثير گسترش بي بند و باري بر از هم گسيختگي خانواده و نحوه اشاره به آن در قرآن كريم مي‌پردازد.
برنامه «آيه‌ها و نكته‌ها» كاري از گروه معارف و علوم وحياني به سردبير تهيه كنندگي حميد اشتري روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته از ساعت 13:30 از راديو معارف تقديم شنوندگان فرهيخته و علاقمندان به برنامه‌هاي قرآني مي‌شود. مخاطبان جهت دريافت اين برنامه مي‌توانند به صفحه اختصاصي برنامه «آيه‌ها و نكته‌ها» در سايت راديو معارف مراجعه نمايند.

منبع

admin بازدید : 11 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

راديو ايران و علل گرايش مردم به مصرف گرايي؟

"نگاه روز" در بخش پاياني ابلاغيه اقتصاد مقاومتي به بررسي علل گرايش مردم به مصرف گرايي مي پردازد.

به گزارش رادیو نوشت و به نقل از روابط عمومي راديو ايران مصرف گرايي و اسراف را مي توان يكي از بزرگترين آفت ها و آسيب هاي فردي و اجتماعي است .از آنجا كه به اعتقاد كارشناسان، مصرف گرايي و اسراف عامل تخريب رشد، توسعه و از بين رفتن منابع ملي مي شود، برنامه نگاه روز گروه دانش و اقتصاد راديو ايران بخش پاياني ابلاغيه اقتصاد مقاومتي در خصوص پايبندي مردم به توليدات داخلي و علل گرايش مردم به مصرف گرايي را در گفتگو با كارشناسان و صاحبنظران موورد بررسي قرار مي دهد.
«عاطفه بنايي» تهيه كنندگي اين برنامه را بر عهده دارد.
علاقمندان مي توانند چهارشنبه بيست و هفتم فروردين ساعت 15:30 اين برنامه را از راديو ايران بر روي موج FM 90 MHz و AM900 kHzدريافت نمايند.

منبع

admin بازدید : 13 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

تازه هاي نشر از چراغ راديو تهران:

برنامه «چراغ» شب هاي سه شنبه، با موضوع تازه هاي نشر در حوزه رمان و مجموعه هاي شعر، از ساعت ۲۱ تقديم شنوندگان راديو تهران مي شود.

به گزارش رادیو نوشت و به نقل از :روابط عمومي راديو تهران: برنامه «چراغ» كاري از گروه فرهنگ و هنر راديو تهران كه از ساعت 21 تا 23 و 30 از موج اف. ام رديف 94 مگاهرتز روي آنتن راديو تهران مي رود.
در اين برنامه، برنامه سازان هر شب با يك موضوع، محتوا، ساختار و عوامل مجزا به تهيه و توليد برنامه اهتمام مي ورزند. چراغ سه شنبه ها نيز به حوزه ادبيات معاصر، موسيقي و تازه هاي نشر اختصاص يافته است.
پروانه طهماسبي، تهيه كننده گفت: برنامه تهران در شب شامل مجموعه اي از تحليل ها و بررسي هاي فرهنگي و هنري است كه با تاكيد بر كتاب هاي منتشر شده روز (آثار رمان و مجموعه هاي شعر) و گفت و گو با نويسندگان و مترجمان اين آثار پخش مي شود.
وي يادآور شد: بخش ديگر برنامه اختصاص به رويدادهاي تئاتري دارد كه شامل ارائه گزارش ها و اخبار از همه رويدادهاي تئاتري هفته است. بخشي ديگر نگاه به سينماي جهان دارد كه تازه ترين آثار در حال اكران در سينماي جهان را بررسي مي كند. بخش پاياني نيز اختصاص به موسيقي يافته است كه درباره تازه هاي موسيقي، گفت وگو مي شود. در اين برنامه با آهنگ سازان، نوازندگان و خوانندگان در زمينه موسيقي دستگاهي ايران يا موسيقي پاپ مصاحبه مي شود.
گفتني است؛ هر سه شنبه مهماناني از عرصه موسيقي و ادبيات به برنامه دعوت مي شوند.

منبع

admin بازدید : 11 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

روستاها مي‌توانند مقصد گردشگران محسوب شوند؟

اگر مي‌خواهيد بدانيد روستاهاي گردشگري دنيا كدامند و روستاهاي گردشگري ايران در چه جايگاهي قرار دارند، مي‌توانيد شنونده برنامه ميراث فرهنگي اين هفته هفت اقليم باشيد.


http://www.radio.ir/sitepics/newspics/5697517331.jpg

به گزارش رادیو نوشت و به نقل از  گروه هنر شبكه راديويي فرهنگ،روستاها به عنوان يكي از مكان‌هايي كه هنوز دربردارنده فرهنگ بومي و يمراث فرهنگي يك منطقه هستند، مي‌توانند بخش مهمي از تاريخ مردم يك كشور را به گردشگران معرفي كنند. اينكه اين روستاها تا چه حد مقصد سفر گردشگران قرار مي‌يگرند يا روستاها تا در چه جايگاهي از گردشگري قرار مي‌گيرند، موضوع برنامه ميراث فرهنگي اين هفته هفت اقليم است كه 27 فروردين پخش مي‌شود. در اين برنامه درباره روستاهاي هدف گردشگري و اهميت آنها در گردشگري روز دنيا صحبت مي‌شود و نگاهي نيز به وضعيت روستاهاي ايران در گردشگري كشور خواهد شد.
كيارش اقتصادي، مدير سابق پايگاه ميراث فرهنگي روستاي تاريخي ميمند و زهرا حبيبي زاد، كارشناس ميراث و مسئول سابق پايگاه ميراث فرهنگي روستاي ابيانه درباره اين موضوع بحث مي‌كنند.
گزارشي هم از امير محمودي درباره روستاي روئين در خراسان شمال پخش مي‌شود.
برنامه هفت اقليم كاري از گروه هنر شبكه راديويي فرهنگ است كه همه روزه از ساعت 19:30 الي 21 از موج اف ام رديف 106 پخش مي‌شود.
ناصر قوام پور اجرا، مينو گله كارشناسي و اميرحسين محمودي تهيه‌كنندگي برنامه ميراث فرهنگي هفت اقليم را كه روزهاي چهارشنبه پخش مي شود، برعهده دارند.

منبع

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پخش زنده رادیو

     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 269
  • بازدید کلی : 3,238
  • جشنواره 13
    http://www.radio.ir/sitepics/gallery/51441566313th-festival-radio.jpg

    رادیو نوشت
    http://www.radio.ir/sitepics/gallery/467882905radio-nevesht.jpg

    روابط عمومی
    http://www.radio.ir/sitepics/gallery/1849016709140170635162.jpg